Thursday 30 June 2011

part 2

Kenangan  manis
I know about god and started go to church…where my faith was grow
New friend di smk paku bau kuching
Learn bidayuh language
Life more comfortable after what has happen to my family

Kenangan pahit
Hidup tanpa parent
Melihat other family eppy
Meninggalkan sekolah
Ada banyak la

Sundenly my father came and show his regret.. but still I cannot forget about my anger.. I just pretend to be a nice child in front my “aki” because my aki say just forget and forgive my dady… huh.. ingat senang… after dia kasi luka ati mama saya…then sa dibawa balik ke limbang pertengahan 2002.. then hidup berjalan seperti biasa.. masuk sekolah smk sri patiambun limbang until form 5… hidup macam biasa when holidays abis msuk sesi @ tingkatan baru but sad when look other people go to school with parent but me, my bro n my sis sendiri2.. ahahha but then after a  while… keadaan mcm besa uda.. no feeling “ dia punya hal la tue”… we take care masing2.. but my bro. matang cepat and he take a responsibility take care me and my sis.. n my other 2 little bro. with my mama… miss them so much but what can I do… missing from far jak la.
 Mumy and papa bercerai secara tenang.. tiada hak penjagaan tetap.. masing2 boleh jaga kami… nda kisah mau ikut mama atau papa…dari kami jak..but still sa abg n sis ikut papa sbb papa bg duit n mama pun setuju sbb focus jga adik yang dua orang yang masih kecil.

No comments:

Post a Comment